حدیث روز/ سوگند به خدا که سوره والعصر درباره علی(ع) است

حدیث روز

و سوگند به خدا که سوره والعصر درباره اوست: به نام خداوند همه مهر مهر ورز. قسم به زمان که انسان در زیان است. (مگر علی که ایمان آورده و به درستی و شکیبایی آراسته است)...

مشرق- رسول خداوند حضرت محمد صلی الله علیه و آله در غدیر خم: هان مردمان! این علی یاورترین، سزاوارترین و نزدیک ترین و عزیزترین شما نسبت به من است.

  ادامه مطلب ...

نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب کرد


دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند:مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام و جمعی از مدیران کشور، اعتماد همه رأی دهندگان به صندوق انتخابات نظام اسلامی را مهمترین واقعیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت خواندند و با تأکید بر ضرورت ایجاد فضایی جدید از همکاری و کار و تلاش برای پیشرفت ایران و اعتلای نظام افزودند:

رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی را هجو کنید

دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری

جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هندوستان، افغانستان و ترکیه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

  ادامه مطلب ...