شهید صیاد شیرازی الگوی راستین انقلاب از بصیرت و انقلابی گری برا جامعه اسلامی....

 

شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هجدهمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی»، آن شهید ارجمند را الگویی راستین از بصیرت و انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی دانست.
 
این بیانیه می‌افزاید: شهید صیاد شیرازی الگویی راستین از انقلابی‌گری برای جامعه اسلامی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این بیانیه آمده است: با گذشت 18 سال از شهادت مظلومانه امیر سرافراز ارتش اسلام سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» به دست مزدوران استکبار جهانی و منافقین کوردل، جغرافیای ایران اسلامی و جای جای مراکز و یگان‌های نیروهای مسلح که حضور پربرکت آن عزیز را تجربه کرده‌اند، خاطرات ماندگار و سازنده وی را یادآور می‌شود و همرزمان، شاگردان و رهروان آن فرمانده مخلص و شجاع خاطرات او‌ را به عنوان مالک اشتر زمان سینه به سینه نقل می‌کنند.‌

 

تصاویر دیدنی از گرانترین ناو جنگی جهان

این ناو که با هزینه حدود 10 میلیارد یورو ساخته شده است به عنوان گران ترین ناو جنگی جهان محسوب می شود.

تصاویر دیدنی از گرانترین ناو جنگی جهان

 


ناو جنگی " جرالد آر فورد " که عنوان گرانترین ناو جنگی جهان لقب گرفته است برای نخستین بار روز شنبه  در سواحل ویرجینیای آمریکا به آب انداخته شد. برای ساخت  این ناو جنگی که با هزینه بیش از 10 میلیارد یورو ساخته شده حدود 6 سال وقت صرف شده است.

 پروژه ساخت این ناو عظیم با بودجه 8.4 میلیارد یورویی از سال 2009 آغاز شد و قرار بود در سپتامبر سال 2015 به پایان برسد. اما ساخت این ناو یکسال و نیم دیگر به طول انجامید و هزینه ساخت آن به 10 میلیارد یورو رسید. گفته می شود حدود 5 هزار سازنده کشتی در ساخت این ناو مشارکت داشته اند و وزن آن حدود 100 هزار تن است.

 
ادامه مطلب ...

بازتاب برخورد عجیب وزیر راه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در فضای مجازی

تمام واکنش ها در فضای مجازی به برخورد عجیب وزیر راه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

  عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی روز گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس  سوم که به ایران آمده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.
 
وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!
 
روز گذشته تصویر این گفتگو بارها دست به دست شد و کاربران با آن شوخی های متفاوتی کردند که می توانید برخی از آنها را در ادامه مشاهده کنید 
   
ادامه مطلب ...